Post by acothlaylaci on Mar 5, 2022 13:36:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Where\u0027s My Water? 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Where\u0027s My Water? 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa häiriökiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Where\u0027s My Water? 2 2022 version ▞▞▞
Vei kaiken muistin!!!!!!! Valoja tauluu
🤩🤩🤩🤩🤩🍉Tosi Hyväääää ja yömeimitään9009
Lol growtopia kyl paras
Super Pixel Heroes 2022 Árkádjátékok gkhf
Vittu tämä sovellus! Melkein joka minuutti pelissä, jossa olen, se kaatuu ja potkaisee minut ulos sovelluksesta! Yritin poistaa sen ja asentaa sen uudelleen, mutta se on edelleen olemassa! Korjaa se välittömästi! Rakastan todella tätä peliä, haluan pelata sitä, mutta tämä kaatuminen on häiritsevää
Perkeleen mainos voitteko tehdä pelin jossa ei vitun minuutti muuten hyvä peli
XDDDD
Se on ok, mutta on yksi taso, joka ei anna minun ohittaa. Ensimmäinen melodiahaaste saippuaalueella heti kun saan oranssin nuotin, peli sammuu
Peli on mielestäni tarpeeksi hauskaa. Mutta mitä kuuluu vastenmieliselle Angry Birds -musiikille??? Se ei katoa, vaikka laittaisit ääniasetuksen pois päältä! Vanhemman ilo...
Hieno peli, todella mukaansatempaava! Ja siinä on enemmän vaihtelua kuin ensimmäisessä. Jotkut kierrokset ovat kuitenkin todella vaikeita pelata, ja nyt olen jumissa enkä voi siirtyä seuraavaan lukuun lol 😂
Paras missä on vesipeli
okei peli
Parempi kun eka.
Rakastan peliä, mutta tason 30 jälkeen sinun on maksettava jatkaaksesi 🙂
Peli on hauskaa, mutta kun olet lopettanut ensimmäiset 1 maailmat, alat saada paljon enemmän mainoksia, jotta eteneminen jokaisen maailman jälkeen vaaditaan 3 avainta ja jokainen avain vaatii mainoksen oikean rahan hankkimiseksi tai maksamiseksi ja sinun on odotettava 24 tuntia jokaisen avaimen välillä nähdäksesi mainoksen peli on mukava ja hauska, mutta sinua on varoitettu
Ihan okei. Tykkään. Kannattaa ladata
Jos teillä on huawei ascend G6 4G niin ei toimi
kolme tähtee koska en tiiä onko tässä perry the playtpus
2minaa kesti ja iha p
Peli on hyvä ja koukuttava. Ainoa huolenaihe koskee jokaista uutta lukua, jota he pyytävät katsomaan 3 videota, joista jokainen voidaan toistaa 24 tunnin kuluttua edellisen videon katselun jälkeen. Joten jokaisen uuden luvun pelaamista sinun on odotettava vähintään 2 päivää. Ole hyvä ja lisää peliin tasoja.
Pidän tästä pelistä...mutta ihmisille, joilla on ongelmia tämän pelin kanssa...Helppo vaihtoehto on OSTA ensimmäinen peli! Ehkä se on PALJON parempi kuin tämä. Ainakin kun muistan, ensimmäinen peli oli ilmainen ja paljon hauskempi kuin tämä.
Heittää ulos
Hyvä.. mutta ylösalaisin olevat tasot eivät aukea eivätkä pysty nousemaan seuraavaan kohteeseen....
Ennen kuin edes aloitin aivan 1. tasoa, siellä oli mainos, ainakin anna minun pelata peliä 1
miksi on niin paljon lisäyksiä, mutta se on koukuttava ja haastava ja hauska, sillä on ilmaisia tasoja ja se on paras pulmapeli
Latasin siksi et saisin minecraftin
Kaikki melodiatasot eivät toimi ,, kun täytän toisen (oranssin) nuotin, peli pysähtyy ja käynnistyy uudelleen.
tää oli mun lempi peli lapsena. paljon nyt nyt ku ymmärtää enemmän fysiikasta
Korjaa peli, kun viimeksi asensin sen, se ei vastannut, kun latasin sen nyt, se ei vastannut uudelleen, korjaa pelin ongelma missä on vesini on yksi parhaista vanhoista peleistä. Arvostan sille 2 tähdet nyt ja kun ongelma on korjattu, katson ovatko pelit viiden tähden arvoisia
Tämä peli on paras aikapassi 3v3r pelaamalla sitä ilmaiseksi, mukava kokemus ja se parantaa aivotyön kykyä erittäin suositeltavaa
Hauska peli MUTTA... Kun pääset BEACH-tasolle, tarvitset avaimen päästäksesi sisään. Se antaa sinulle mahdollisuuden katsoa 3 videota avaimista tai ostaa avaimet. MUTTA on, että videoiden katselumahdollisuus ei toimi, joten sinun on ostettava avaimet. Älä vaivaudu tarkistamaan OHJE-osiota, se on arvoton. Valitsin vaihtoehtona sovelluksen poistamisen.
se oli suosikkipelini.. kun pelasin aiemmalla kännykälläni, oli hyvä ja mainokset pelasivat avaimien tienaamiseksi...koska vaihdan kännykkääni 📱 mainokset eivät pelaa ja olen jumissa...... Ansaitsen avaimia 🔑 pelatakseni enemmän.... masentavaa....
Tämä on erittäin mukava ja rentouttava peli kaiken ikäisille, tämä ei myöskään sovi mihinkään muuhun kuin kaikkeen, mitä sinun pitäisi todella pelata tätä peliä, jotta pelaat sitä ja se on hyvin aikaa vievä peli, et edes tiedä aikaa jos et älä katso sitä. Tätä peliä pelatessa tunti tuntuu kuudeltakymmeneltä minuutilta. Olen tämän pelin paras pelaaja ja pidän siitä todella paljon sen vuoksi. Tämä on perhepeli. Tässä pelissä voimme nähdä krokotiilin hänen äitinsä ja isänsä. Päätän sanani tekemällä 500
Jotkut vaiheet eivät ole ratkaistavissa. Käyttäjän tulisi käyttää joitain temppuja ja elämänhakkeja päästäkseen...
Rakastan sitä, mutta mainoksia ja jotain on myös vialla. Kun siirryt tasolle 3, ylösalaisin, se kaatui ja jäätyi, annan sille tähdellä 🌟 🌟 🌟
Se saa minut haluamaan kuolla. Miksi teet lasten pelistä näin uskomattoman vaikean?! Joidenkin haasteiden suorittaminen maksoi minulle yli 30 minuuttia. Ylösalaisin olevat haasteet ovat pahimpia, koska ankat on sijoitettu eri tavalla ja minun on kehuttava, etten saa niitä tasoja. Ja mainokset ovat hulluja, kuinka voit? Btw, jos sinun on katsottava 3 mainosta, muuta vain aikaa ja sinun ei tarvitse odottaa enää. Ja 𝘄𝗵𝘆 enkö voi kumota kun klikkaan vahingossa tehostetta?!
Kaikki 100%
Nautin siitä, kunnes saavuin tasolle, jolle en päässyt. Siinä ehdotettiin 3 mainoksen katsomista 3 päivän aikana lukituksen avaamiseksi, jos et pysty ostamaan. 3 päivää myöhemmin siirryt uuteen lukuun ja valitettavasti tasot on lukittu. Miksei sinulla olisi mahdollisuus katsoa enemmän mainoksia. Toivon, että tämä korjataan pian, muuten asennus on poistettava, koska pidemmälle ei pääse. Olisi niin sääli, koska se on melko nautinnollista. Päivitys 01/2022 onnistui pääsemään kaikilla tasoilla erittäin hauskan pulmapelin (fysiikkaongelmanratkaisun) tyyppiseen peliin.
Muuten huippupeli mut maksaa avaimia yhteyden ei pysty ansaita vaan pitäis häiritä kavereita tai. Poistin helahoidon kun ei kerran voi edetä
Ei voi edetä rantavaiheeseen maksamatta. "Osta"-painike toimii hyvin, mutta vaihtoehto "katso video" ei toimi. Edit: Kun päiviä yritin painaa "katso video" -painiketta, etenin rantavaiheeseen. Nyt he potkivat minut pois pelistä joka kerta, kun yritän pelata uudelleen yhden vaiheen, hävitä tai voittaa (eli yksinkertaisesti aina). Kun avaan pelin uudelleen, he pakottavat minut katsomaan mainoksen. En tiennyt, että Disney oli käymässä läpi niin vaikeaa talouskriisiä, että heidän oli turvauduttava siihen.
pelaan tietokoneella ja tämä tietty mainos ei katoa, se ei katoa riippumatta siitä mitä teen ja se on sekaisin
Sovellus kaatuu aina kun leikkii ylösalaisin, käynnistä taso uudelleen ja myrkytti soisen!!! Kehittäjän on korjattava tämä virhe Tämä häiriö todella tuhosi pelin
sulkeutuu katsottuaan mainoksia saadakseen tavaroita, lopetti työskentelyn yhdessä ja siirsi minut takaisin alkuun. Ainoa asia, joka estää sen olemasta yksi tähti, on se, että se on kaiken kaikkiaan hauska peli. 5 Käynnistä, JOS se lakkasi tökkimään.
Siitä puuttuu ensimmäisen pelin viehätys. Mainokset ovat ärsyttäviä, ja toivon, että olisin voinut ostaa pelin suoraan sen sijaan, että minulla olisi maksumuuri jokaisessa uudessa maailmassa.
Kaikille ihmisille, jotka valittivat mainoksista. Sulje internetyhteys ennen pelaamista. Se ei ole nettipeli. Ei Internetiä Ei mainoksia. Nauti pelistä.
Kakka